CORESPONDENTA DENIPLANT KIDS

Mai jos veti gasi o parte din corespondenta primita la biroul DENIPLANT si raspunsurile date .
Pe masura primirii lor, documentele sunt arhivate si le puteti gasi in Arhiva din partea stanga ce va sta la dispozitie.


Saturday, March 1, 2008

Copil bolnav de psoriazis

Cu deosebit respect va salut
Ma numesc M.... M... C.... si, ca si dumneavoastra
-dupa cum spuneati in noiembrie 2006 - cand este vorba
de un copil bolnav de psoriasis vulgaris situatia se
schimba. Am un coleg de serviciu care are un copil de
11 ani diagnosticat cu aceasta teribila boala. Am
rugamintea la dumneavoastra sa il ajutati sa treaca de
aceasta ingrozitoare situatie care s-a abatut asupra
lui si a familiei lui. Colegul meu nu stie sa
foloseasca INTERNETUL si nici macar un calculator
pentru a putea da de dumneavoastra. Am cautat eu
pentru el informatii despre aceasta boala si astfel am
dat de tratamentul minunat pe care soarta a facut sa
il gasiti. Pot sa va rog sa ajutati acest copil
nevinovat sa scape de aceasta boala, avand in vedere
ca se afla deja la o varsta delicata din punct de
vedere psihic pentru el? Daca sunteti atat de amabil
pot sa ii dau numarul dumneavoastra de telefon pentru
a va contacta? Astept un e-mail de la dumneavoastra in
cel mai scurt timp pentru a sti ce urmeaza sa faca
acum cand boala este la inceput si poate se vindeca
mai repede.
Cu deosebita stima va salut,
M. M... C...

Buna seara
Toate informatiile despre cum se poate obtine ceaiul deniplant kids pot fi gasite la :
http://www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm
Ne poate contacta de asemenea la 021.2338973
Cu stima
Denis Giurgiu

No comments: