CORESPONDENTA DENIPLANT KIDS

Mai jos veti gasi o parte din corespondenta primita la biroul DENIPLANT si raspunsurile date .
Pe masura primirii lor, documentele sunt arhivate si le puteti gasi in Arhiva din partea stanga ce va sta la dispozitie.


Saturday, February 23, 2008

4.STRATEGIA COMPANIEI

*Produsele companiei DENIPLANT vor fi in primul rand .

DENIPLANT KIDS (pentru toti copii)

DENIPLANT KIDS I (pentru prevenire)

DENIPLANT KIDS II (pentru tratament)

Produsele si serviciile formeza un pod de legatura intre firma si piata, deci intre producator si consumator. Niciodata un produs nu se va naste singur, fara a avea la baza o idée , pentru ca acesta reprezinta un ansamblu de elemente fizice , chimice ori de alta natura, reunite intr-un mod unitar, pentru indeplinirea unei functii.

Pentru a ne diferentia de produsele concurente, punem un accent deosebit pe calitatea produselor si a ingredientelor folosite.

In cazul gamei DENIPLANT Kids, nu facem doar o simpla ambalare a materiei prime. In urma experientei acumulate in cei 10 ani de cand a fost inventat primul ceai pentru psoriazis, s-au identificat cei mai buni cultivatori si culegatori de plante medicinale cu care colaboram .

In cazul ceaiurilor Deniplant Kids, vindem mai mult decat niste simple plante si fructe uscate.Oferim ingrediente de inalta calitate, amestecate in proportii deosebite de specialistii nostri, prezentate intr-un ambalaj care imbie consumatorul sa il incerce si sa ne acorde o sansa. Odata ce l-au incercat, se dezvolta o relatie pe termen lung. La realizarea retetelor a contribuit inventatorul Gheorghe Giurgiu care a fost bolnav si a reusit sa se vindece de psoriazis cu ajutorul ceaiurilor, apreciind produsele ca fiind unele din cele mai bogate amestecuri de plante si fructe de padure dedicate ceaiurilor.

Asadar ideea centrala care a stat la baza crearii produsului “Deniplant Kids” a fost aceea ca “ Sanatatea copiilor trebuie sa fie grija tuturor parintilor”

Toti am fost copii si ne-am imbolnavit fie chiar si de o gripa sau raceala. Nu mai vorbesc de acei copii care au nesansa sa aiba parinti cu diferite boli si care le-au transmis genetic si lor boala. Una din aceste boli fiind si psoriazisul, boala de piele cu o predispozitie de transmitere la urmasi.

Toti copiii au dreptul sa fie sanatosi , iar obligatia parintilor este de a face tot posibilul sa previna boala copiilor

Stiind ca in natura sunt plante medicinale care pot face acest lucru, anume sa previna si chiar sa inlature anumte afectiuni, cum este chiar psoriazisul de care am vorbit, m-am gandit ca as putea face un produs nou care sa indeplineasca acest deziderat, anume prevenirea boliilor.

*Politica de prêt:

Deniplant Kids se prezinta in cutii a cate 30 de pliculete fiecare(cate unul pe zi)

Reducerea cu 3% a costurilor platite de clientii care platesc cu cardul bancar prin eliminarea comisioanelor bancare si de plata la posta.

In mod special:

Compania Deniplant va infiinta clubul bolnavilor de psoriazis , unde membrii acestuia vor beneficia de reduceri de 10% la achizitionarea produselor Deniplant Kids.

Pe forumul companiei se vor organiza consursuri cu premii constand in produse Deniplant Kids.

Va exista si Deniplant Kids –Social pentru copii care provin din familii defavorizate financiar.

Compania Deniplant va desfasura programele pentru popularizarea informatiilor despre plantele medicinale, unde ceaiul va fi servit gratuit.

*Lansarea produselor Deniplant Kids se va face in farmaciile specializate pe produse naturiste ale distribuitorilor.

Totodata distributia se va realiza si pe internet prin magazinul Deniplant–On line

*Pentru majorarea beneficiilor s-a avut in vedere externalizarea anumitor servicii cum ar fi :

-Culegerea plantelor medicinale

-Fabricare cutiilor de carton biodegradabil

-Macinare, dozare si ambalare la pliculete

-Ambalare in cutii de carton biodegradabil

*Satisfacerea dorintelor consumatorului In general, in prima luna de folosire, se poate vedea daca produsul este bun sau nu. In cazul in care acesta este nemultumit, poate avea posibilitatea returnarii a 50% din pretul platit.

*In politica de marketing noi aplicam “mixul de marketing”- produs, pret, distributie , promovare. Numai imbinarea judicioasa a celor patru componete, pot cuce la rezultatele dorite.

*Compania Deniplant are un plan de atragere şi reţinere a persoanelor cu abilităţile de care are nevoie organizaţia. Planul presupune recrutarea, selecţia, integrarea, instruirea, recompensarea, alegerea beneficiilor celor mai potrivite şi evaluarea permanentă a performanţelor pentru a se verifica dacă sunt atinse obiectivele organizaţionale.

*Imaginea Produsului

Motto: “De ce sa mergem la cabinetul medical pentru orice afectiune usoara?! Fitoterapia ajuta organismul sa lupte cu bolile usoare prin tratamente simple”

Cu Deniplant Kids este mai usor sa previi boala de cat sa o tratezi.

Cei care vor investi in prevenirea bolilor vor avea de castigat si material si fizic.

Deniplant Kids va avea grija ca vizitele la medicul pediatru sau de familie sa fie cat mai rare si numai pentru a comunica starea de bine.

No comments: